Математика 7 клас

11.11.2021

Урок геометрії

 Тема уроку. Перша ознака рівності трикутників

Відеоурок

https://youtu.be/6HdFFgZxmTU

Записати розв’язання вправ у класній роботі 212, 216.


         Д/з  параграф  8, вправи 213, 217.












21.01.2021

 Тема уроку. Координатна пряма, протилежні числа

Відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=Qf-K8faegwk

Виконати вправи 948, 952, 954, 955.
         Д/з  параграф  22, вправи 949, 953, 956.




20.01.2021

 Тема уроку. Додатні і від'ємні числа, число нуль

Відеоурок

Виконати вправи 923, 925, 927.
         Д/з  параграф  21, вправи 924, 926, 928, 936.








19.01.2021

 Тема уроку. Контрольна робота

За посиланням











18.01.2021

 Тема уроку. Розв'язування вправ. Підготовка до контрольної роботи

Повторення вивчених тем:


Виконати вправи 737, 841.
         Д/з повторити параграфи 16, 17, 19, вправи 842, 738.



17.09.2020

 Тема уроку. РОЗКЛАДАННЯ НАТУРАЛЬНИХ  ЧИСЕЛ НА ПРОСТІ МНОЖНИКИ



Виконати вправи 127, 132, 135(1,3).
         Д/з параграф 4, вправи 128, 133, 136(1,3).






16.09.2020

 Тема уроку. Розв’язування  вправ

Виконати вправи 59, 61, 99.
         Д/з параграф 1-3, 60, 62, 100.









15.09.2020

 Тема уроку. Ознаки подільності на 3, 9.

Відеоурок




Виконати вправи 84, 88, 92, 95, 107
         Д/з параграф 3 с.15, 85, 89, 98.








14.09.2020

 Тема уроку. Ознаки подільності на 2, 5, 10. Парні і  непарні числа

Відеоурок

                                   
  
        Виконати вправи 41, 43, 46, 54
         Д/з параграф 2 с.9, 42, 45, 48, 55.











10.09.2020

 Тема уроку. Дільники і кратні натурального числа. Прості та складені числа

Відеоурок



Виконати вправи 6, 8, 10,12(1), 13, 15.
Д/з 7, 9, 11, 14, 16.












09.09.2020

 Тема уроку. Діагностична контрольна робота


Варіант 1
1. Власна швидкість теплохода дорівнює 23,8 км/год. Знайдіть швидкість руху теплохода проти течії і за течією, якщо швидкість течії становить 1,6 км/год.
2. Розв’яжіть рівняння 1) (1,34+х) - 58,3 = 4,26
                                        2)  х:8,2=311 
3. Знайти 5 % від 40; 10 % від 30;
4.  Знайти правильну відповідь:
1. 3% у вигляді десяткового дробу записують так:
а) 3,00;
б) 0,3;
в) 0,03;
г) 0,003.
2. 0,43 у вигляді відсотків записують так:
а) 4,3%;
б) 0,43%;
в) 43%;
г) 430%.
3. 1% від числа 530 дорівнює:
а) 530;
б) 53;
в) 0,53;
г) 5,3.
4. Щоб знайти 30% від числа 210, треба:
а) 210 : 100 · 30;
б) 210 : 30 · 100;
в) 210 : 30;
г) 210 · 100 · 30.


Варіант 2
1. Швидкість руху катера за течією річки дорівнює 30,2 км/год, а швидкість течії — 2,2 км/год. Знайдіть власну швидкість катера і швидкість його руху проти течії.
2. Розв’яжіть рівняння 1) (х - 50,6) + 2,15 = 42,9 
                                       2) 12х=11,4
3. Знайти 25 % від 100; 20 % від 50.
4.  Знайти правильну відповідь:
1. 5% у вигляді десяткового дробу записують так:
а) 5,00;
б) 0,5;
в) 0,05;
г) 0,005.
2. 0,63 у вигляді відсотків записують так:
а) 6,3%;
б) 0,63%;
в) 63%;
г) 630%.
3. 1% від числа 240 дорівнює:
а) 240;
б) 24;
в) 0,243;
г) 2,4.
4. Щоб знайти 40% від числа 310, треба:
а) 310 : 100 · 40;
б) 310 : 40 · 100;
в) 310 : 40;
г) 310 · 100 · 40.












08.09.2020

Повторюємо!

Тема уроку.  Розв’язування задач  на знаходження числа за його відсотками 

Відео


Приклади задач

Задача 1.
Басейн об’ємом 4000м3 заповнено на 35%. Скільки води налито в басейн?
Розв’язування:
1) 4000 : 1000 = 40 (м3) – 1%
2) 40 ⋅ 35 = 1400 (м3) – 35% басейну
Відповідь: в басейн налито 1400 м3 води.
Задача 2.
В басейн налили 1400 м3 води,що складає 35% об’єму всього басейна. Який об’єм всього басейну ?
 Розв’язування:
1) 1400 : 35 = 40 (м3) – 1%
2) 40 ⋅ 100 = 4000 (м3) – об’єм басейну
Відповідь: об’єм всього басейну 4000 м3.
Задача 3.
Спортсмен готується до турніру. 78% всих кидків потрапило в ціль. Скільки було зроблено кидків, якщо в ціль потрапило 156 дротиків?
Розв’язування:
1) 156 : 78 = 2 (к.) – 1%
2) 2 ⋅ 100 = 200 (к.) – всього зроблено
Відповідь: було зроблено 200 кидків.

Д/з.
Задача
На екскурсію пішло 60% учнів класу, в кінотеатр – 30%. 3 учні залишились вдома. Скільки учнів в класі?






07.09.2020

Повторюємо!

Тема уроку. Відсоток. Розв’язування задач  на знаходження відсотків від числа

Відео
https://youtu.be/KaQGZ15kQLs

Нагадаємо, що для знаходження відсотка від числа необхідно це число помножити на відповідний десятковий дріб.
Розглянемо деякі задачі.
Задача 1.
У класі 30 учнів, 20% з них навчаються у музичній школі. Скільки учнів навчаються у музичній школі?
Розв’язання
20%=0,2, отже: 30*0,2=6 (уч)
Відповідь: 6 уч.
Задача 2.
Вкладник поклав до банку 20000 грн під 14% річних. Який прибуток отримає вкладник через рік?
Розв’язання
20000*0,14 =2800 (грн).
Відповідь: 2800 грн.
Задача 3
Вкладник поклав до банку 30000 грн під 12% річних. Яка сума буде на рахунку через рік?
Розв’язання
Оскільки гроші покладено під 12% річних, то через рік на рахунку буде 112% від початкової суми. 112%=1,12
Оже: 30000*1,12=33600 (грн.)
Відповідь: 33600 (грн)
Задача 4
Після того, як Сергій витратив 40% усіх своїх грошей на купівлю книжки, а 2/3 решти – на купівлю зошитів, у нього залишилося 3 грн. скільки грошей було у Сергія спочатку?
Розв’язання
Нехай спочатку  у Сергія було х грн.,  тоді він витратив 0,4х на книжку,  після чого залишилося: х-0,4х =0, 6х(грн.)
Зошити коштували: 0,6х*2/3=0,4х (грн.)
Отже після купівлі зошитів у нього лишилося: 0,6х-0,4х=0,2х (грн).
0,2х=3, отже х=3:0,2, х=15.
Відповідь: 15 грн.
(Задачу можна розв’язувати різними способами, наведено лише один з них).
Задача 5
У першому бідоні було молоко, масова частка жиру якого становила 3%, а в другому – вершки жирністю 18%. Скільки треба взяти молока і скільки вершків, щоб отримати 10л молока з масовою часткою жиру 6%?
Складемо опорну схему для розв’язання цієї задачи:
Молоко                    Вершки                      Суміш
Маса:                 х л                              ( 10-х)л                          10л
Жиру                0,03х л                      0,18(10-х ) л              0,06*10=0,6л
Така схема досить зручна при розв’язуванні задач різного типу, зокрема на суміші.
Нехай молока взяли х літрів, тоді вершків (10-х) літрів.   Жиру у молоці 0,03х л,  а у вершках 0,18(10-х) л.
Отже, у сіміші жиру: 0,03х+0,18(10-х), що за умовою задачі становить: 10*0,06=0,6(л).
Складаємо і розв’язуємо рівняння:
0,03х+0,18(10-х)=0,6;
0,03х+1,8-0,18х=0,6;
-0,15х=-1,2,
х=1,2:0,15;
х=8, 10-х=2
Відповідь: потрібно взяти 8 л молока і 2 л вершків.

Деякі завдання для самоперевірки:
1. Мідь становить 25% сплаву. Скільки сплаву буде містити 300 г міді?
Правильна відповідь: 75
2. Ціна товару -1200 грн. Якою стане ціна після зниження на 15 %?
Правильна відповідь: 1020 грн
3. Вкладник поклав до банку 1500 грн. на два різні рахунки. По першому банк виплачує 7% річних,  а по другому – 10% річних. Через рік клієнт мав 120 грн.  відсоткових грошей. Скільки гривень він поклав на перший рахунок?
Правильна відповідь: 1000 грн
4. Маємо два сплави міді і цинку.  Перший сплав містить 9%,  другий –  30% цинку. Скільки треба взяти кілограмів першого сплаву ,  щоб отримати сплав масою 300 кг, що містить 23% цинку?
Правильна відповідь: 100 г
5. Стіл і стілець коштували разом 650 грн. після того як стіл подешевшав на 20%, а стілець подорожчав на 20%, вони стали коштувати разом 568 грн. Знайдіть початкову ціну стільця і  стола.
Правильна відповідь: 120 грн., 530 грн.
6. У свіжих сливах 70% води, у сушеному чорносливу  20% води. На скільки відсотків зменшується маса слив при висушуванні?
Правильна відповідь: 62,5%





Форма


02.09.2020

Повторюємо!

Тема уроку. Розв’язування задач і вправ на множення і ділення десяткових дробів

Відео

https://youtu.be/vGizY8ckaHo

Дайте відповідь на запитання 
1.     Як помножити?
1) Два десяткові дроби;
2) десятковий дріб на 10, 100, 1000;
3) десятковий дріб на 0,1; 0,01;...
2.     Скільки цифр треба відділити комою в добутку чисел?
1) 4,25 · 0,3; 2) 42,5 · 0,3; 3) 42,5 · 3; 4) 42,5 · 30.
3.     Які властивості множення використовуємо під час обчислення зна­чень виразів?
1) 0,4 · 3,7 · 0,25; 2) 0,4 · 3,7 + 0,4 · 6,3.
4.     Як виконати ділення?
1) Десяткового дробу на натуральне число;
2) десяткового дробу на 10, 100, 1000;
3) десяткового дробу на 0,1; 0,01; ....
4) десяткового дробу на десятковий дріб.

Розв'язати вправи
@ Вправи відповідають ос­новним видам завдань контрольної роботи:
·        множення і ділення десяткових дробів;
·        усі арифметичні дії з десятковими дробами;
·        рівняння і задачі на складання рівнянь.
1.     Обчисліть:
1) 0,024 · 4,5; 2) 29,41 · 1000; 3) 2,86 : 100; 4) 4 : 16; 5) 0,48 : 0,8;
6) 9,1 : 0,07.
2.     Знайдіть значення виразу (4 – 2,6) · 4,3 + 1,08 : 1,2.
3.     Розв'яжіть рівняння:
1) 2,4 (х + 0,98) = 4,08;  2) 0,084 : (6,2 х) = 32.
4.     Відстань між двома пристанями дорівнює 9,9 км. Від цих пристаней
в одному напрямку одночасно виїхали два катери. Один катер рухався
позаду зі швидкістю 24,6 км/год і наздогнав другий через 4,5 год після
початку руху. Знайдіть швидкість другого катера.




01.09.2020

Повторюємо!

Тема уроку. Розв’язування задач і вправ на додавання і віднімання десяткових дробів

Відео

https://youtu.be/D8TzGSMPe3I

Підготувати відповіді на запитання

1.     Як можна записувати дробові числа?
2.     Який дріб називається десятковим?
3.     З чого складається десятковий дріб?
4.      Чим відокремлюють цілу частину десяткового дробу від дробової?
5.     Як додати два десяткові дроби?
6.     Як відняти два десяткові дроби?
7.     Як називається закон додавання: a+b=b+a?
8.     Чи зміниться значення десяткового дробу, якщо справа до нього дописати кілька нулів?

       Виконати завдання

       1.   Вставте пропущені коми

       1) 736 – 336 = 4;          4) 16 + 44 = 204;
       2) 57 – 4 = 17;              5) 3 + 208 = 508.
       3) 47 + 13 = 6;
     
        2. Гра «Ланцюжок»
         Розташуй  відповіді прикладів у порядку зростання, і ти дізнаєшся                   слово, яке зашифровано тут.
                   [Б] :  45 – 2,71    
                   [І] :    14,8 + 8,23 
                   [Д] :   9,24 + 0,04
                   [Р] :   15 – 3,6

       3. Розвязати рівняння 
              1)       (1,34 + х) – 58,3 = 4,26 ;           
              2).    (94 - а) – 1,26 = 3,025;
   3).    4,75 – (х – 0,67) = 3,025   
   4).    40,3 – (63,4 - а) = 36,62.

      4.    Вам слід розв’язати вправи на встановлення відповідності

 1)  12,4 +3,75                       А)   21,75                            
 2)  13,7 + 4,38                      Б)    16,15
 3)  25 – 3,25                         В)    22,43
 4)  17 + 5,43                         Г)    18,08                         


















27.05.2020

Тема уроку. Розв'язування задач і вправ 

Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати такі вправи 

1. У трьох цехах заводу працює 378 робітників. У першому та другому цехах працює 269 робітників, а в другому та третьому-189 робітників. Скільки робітників працює у кожному цеху?
2Округліть
а)до десятих дріб 2,798;               б) до сотих дріб 897,387;
в) до тисяч дріб 3547,35087;               г)до десятків дріб 4545,5458.

3. Знайдіть значення виразу 
                   (0,125  80 + 0,21 : 3,5) – 21,32 : 40








26.05.2020

Доброго дня.  У  зошиті записати у першому рядку дату, а другому і третьому тему контрольної (без слова тема)

Підсумкова контрольна робота



Дріб до завдання 10




                   
 Дріб до завдання 10






25.05.2020

Тема уроку. Розв'язування задач і вправ 

Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати такі вправи 

1. З вершини розгорнутого кута MKP (риc), проведено промені KE і KF так, що MKF= 125°,
EKP = 108°. Обчисліть градусну міру кута EKF.



2. З одного містаодночасно в протилежних напрямках виїхали автомобіль і автобус. Через 5 год після початку руху відстань між ними становила 595 км. Швидкість руху автомобіля була 65км/год. З якою швидкістю рухався автобус?
3. Подайте у вигляді неправильного дробу число 



21.05.2020

Тема уроку. Розв'язування задач і вправ на відсотки

Презентація уроку за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/15AqsIR4yNs5kF6MNXt3J46Re9mZ6W9MztD30q_RirrY/htmlpresent

Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати   вправи із слайдів презентації



20.05.2020

Тема уроку. Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота


Самостійна робота

           Варіант 1

1.      Обчислити та результат подати у кілограмах.

10,9 т : 2

2.      За течією річки човен пропливає 75 км за 3 год, а проти течії-104 км за 8 год. На скільки швидкість човна проти течії менша за швидкість човна за течією?

3.      Обчисліть зручним способом:

 46,2 × 0,02 + 53,8 × 0,02 + 100 × 19,15

4.      Знайти значення виразу:

 21,34 : a + 1923,866, якщо a=10

5.      Розвязати рівняння (x-47,1)+17,8=99,7



           Варіант 2

1.      Обчислити та результат подати у кілограмах.

12,7 т : 2

2.      За течією річки човен пропливає 85 км за 5 год, а проти течії-105 км за 7 год. На скільки швидкість човна проти течії менша за швидкість човна за течією?

3.      Обчисліть зручним способом:

 28,4 × 0,03 + 0,03 × 71,6 + 100 × 19,22

4.      Знайти значення виразу:

 4321,7 : a + 1888,783, якщо a=100

5.      Розвязати рівняння (86,5-x)+15,2=28,7

 




19.05.2020

Тема уроку. Розв'язування задач і вправ на всі дії із десятковими дробами та натуральними числами

ЗАВДАННЯ 1.
Обчисліть значення виразу:
а) 223,2 : 62                           б) 92,3 – 86,2                    в) 6,3 × 1,8 
г) 69,3 + 8,34                   д) 3 : 2 + 3,2   
є) (6-0,87) : 90     

ЗАВДАННЯ 2
Розв’яжіть рівняння:
а) 7x - 47,5 = 162,5           б) (x3,6) : 5 = 0,48              в) 1,8x + 3,5 + 3,2x = 9538,5

ЗАВДАННЯ 5


     
6,25
6,95
6,09
5,74
6
6,16
 7,2
5,05
7,04

    

1)    З першого рядка виберіть найменше число;
2)    З другого рядка виберіть найбільше число;
3)    З третього рядка виберіть ні найменше, ні найбільше число;
4)    Знайдіть суму чисел;
5)    Одержану суму помножте на 100



18.05.2020

Тема уроку. Розв'язування задач і вправ

Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати   вправи із слайдів презентації:






14.05.2020

Тема уроку. Повторення. Геометричні фігури та величини

Презентація уроку за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1I5S8I4YGpyipi4Lp6GGsJeKwHO4krwMK/view?usp=sharing

Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати завдання із слайдів

Д/З .  повторити розділ 1



13.05.2020

Тема уроку. Розв'язування задач і вправ

Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати  такі вправи: 

Завдання 1. Виділи  цілу  і  дробову  частини  числа.
                8/5, 23/10, 37/6, 43/8.  

Завдання2. Виконати  дії.

а).7/12 + 1/12 + 4/12               в).7/16 + 5/16 – 9/16           

б).7 + 3/5                                 г).4 – 1.3/5      

Завдання 2. Розв*язати   задачі.

1.  Від  села  до  міста  132км. За  першу  годину  автобус  проїхав  3/11  усього  шляху, а  за  другу —  4/11. Скільки  кілометрів  проїхав автобус  за  2  години?     

2. Шофер  витратив  27л  бензину,що  становить 3/10  бака. Скільки  літрів  бензину  містить  бак  автомобіля?    



Д/З .  повторити розділ 2

            



12.05.2020

Тема уроку. Повторення. Звичайні дроби

Презентація уроку за посиланням:

Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати  такі вправи: 


Завдання 1.  Випишіть  окремо  правильні  дроби, неправильні  дроби  і                                    дробові       числа.
                   4.3/4, 7/8, 11/10, 3.1/2, 5/8, 3/8, 3/10, 11/8, 9/8.

                   б).Для  яких  значень  х  дріб  7/х  буде  неправильним?


Завдання 2.  Розмістіть  дроби  в  порядку  спадання.
                7/8, 3/8, 9/8, 11/8, 6/8, 1/8, 5/8. 

Завдання 3.  Розв'яжіть   рівняння.
                       а) х + 3/4 = 2        
                      б) х – 7/8 = 1/8     
                                в) (11/12 + х) – 7/12 = 1.5/12          




  

07.05.2020

Доброго дня.  У  зошиті записати у першому рядку дату, а другому і третьому тему контрольної (без слова тема)

Контрольна робота

Відсотки. Середнє арифметичне 

Варіант 1

1 ( 1 бал). Запишіть 13,5 %  у вигляді десяткового дробу:

 а) 0,135;              б) 0,0135;             в) 1,35;  г) 13,5.

2 ( 1 бал). У школі навчаються 1200 учнів, 14 %  яких відвідують математичний гурток. Скільки учнів відвідують математичний гурток?

А) 162 учні;     Б) 156 учнів;      В) 174 учні;       Г) 168 учнів

3.( 1 бал). Знайдіть середнє арифметичне чисел: 32; 44; 22; 35.

А) 33,25;     Б) 32,35;      В) 23,53;       Г) 25,33

4.( 1 бал). Насос перекачав до басейну 48 м3  води, що становить 60 % обєму басейну. Який обєм  басейну?

А) 72 м3 ;     Б) 80 м3;      В) 96 м3;       Г) 60 м3

5.( 1 бал). Середнє  арифметичне шести  чисел 12,6. Чому дорівнює сума цих чисел?

А) 2,1;     Б) 75,6;      В) 72,36;       Г) 73,26

6.( 1 бали). Павлик має такі результати зі стрибків у довжину: 3,9 м, 4 м, 3,7 м, 4,2 м. Обчисліть середній результат стрибка.

  А) 15,8 м;     Б) 4 м;      В) 3,95 м;       Г) 4,1 м

  7. ( 3 бали). Човен плив  2 год зі швидкістю 13,2 км/год і 3 години – зі швидкістю 12,3 км/год. Знайти середню швидкість човна на всьому шляху

8.(3 бали). До магазину завезли  240 кг овочів. Картопля становить 35%  від усіх овочів, а також 75% маси капусти. Скільки кілограмів інших овочів завезли до магазину?



Варіант 2

1 ( 1 бал). Запишіть 17,5 %  у вигляді десяткового дробу:

 а) 0,175;              б) 0,0175;             в) 1,75;  г) 17,5.

2 ( 1 бал). До магазину завезли  2400 кг фруктів, з них 12%  становили банани. Скільки кілограмів бананів завезли до магазину?

А) 288 кг;     Б) 372 кг;      В) 408 кг;       Г) 296 кг

3.( 1 бал). Знайдіть середнє арифметичне чисел: 12; 42; 25; 54.

А) 25,33;     Б) 32,35;      В) 23,53;       Г) 33,25

4.( 1 бал). Відомо, що 85 грн становить 34 % певної суми. Знайдіть цю суму?

А) 150 грн ;     Б) 200 грн;      В) 250 грн;       Г) 300 грн

5.( 1 бал). Середнє  арифметичне чотирьох  чисел 16,4. Чому дорівнює сума цих чисел?

А) 4,1;     Б) 65,6;      В) 64,16;       Г) 32,8

6.( 1 бали). Наталка у змаганнях з фігурного катання на ковзанах одержала  такі оцінки: 5,6;  5,8; 5,2; 5,4. Обчисліть середню оцінку Наталки.

  А) 5,5;     Б) 22;      В) 4,9;       Г) 5,8

 7. ( 3 бали). Автомобіль їхав 2 год із швидкістю 72,6 км/год і 3год із швидкістю 75 км/год. Знайдіть середню швидкість протягом  усього  шляху.

8.(3 бали). У саду висадили   560 тюльпанів, нарцисів та півоній. Тюльпанів висадили 45%  від усіх квітів, що становить 84% нарцисів. Скільки висадили півоній ?



06.05.2020

Тема уроку. Розв'язування вправ

Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати  такі вправи:1237, 1242, 1257


Д/З . Розв'язати вправи  1238, 1253, повторити розділ 7 (готуємося до контрольної роботи)






05.05.2020

Тема уроку. Розв'язування вправ. Самостійна робота


Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати  такі вправи: 1255

Самостійна робота
           Варіант 1
1.   Обчисліть 45% від 80.
2.   Знайдіть число, якщо його 32% - це число 128.
3.   Знайдіть середнє арифметичне чисел: 32,6;   38,5;   34;   35,3.
4.   Із цукрового буряка виходить 16% цукру. Скільки цукру можна отримати із 250т буряків?
5.   Середнім  арифметичним чисел  а, 1,8 та  4,2 є число 2,4. Знайдіть невідоме число а.
6.   Човен плив 2 год із швидкістю 12,3 км/год і 4 год із швидкістю 13,2 км/год. Знайдіть середню швидкість протягом  усього  шляху.



Варіант 2
1.   Обчисліть 36% від 45.
2.   Знайдіть число, якщо його 8% - це число 4,8.
3.   Знайдіть середнє арифметичне чисел: 26,3;  20,2;  18;   24,7.
4.   Із молока виходить 21% вершків. Скільки вершків можна отримати із 150кг молока?
5.   Середнім  арифметичним чисел  125, а, 108 та  236 є число 204. Знайдіть невідоме число а.
6.   Автомобіль їхав 3 год із швидкістю 62,6 км/год і 2год із швидкістю 65 км/год. Знайдіть середню швидкість протягом  усього  шляху.
Д/З . Розв'язати вправи    1256.

04.05.2020


Тема уроку. Розв'язування вправ


Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати  такі вправи: 1245, 1249, 1252, 1254.
Д/З . Розв'язати вправи  1247,  1250.


30.04.2020

Тема уроку. Середнє арифметичне. Середнє значення величин

Відео 1 до уроку




Відео 2 до уроку


Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати  такі вправи: 1229(1,2,3,4), 1231(1,3,5), 1234,1239.
Д/З . Розв'язати вправи  1230, 1235,1241, опрацювати параграф 34 п.1,2 



29.04.2020

Тема уроку. Розв'язування вправ

Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати  такі вправи: 1192, 1198, 1203, 1214,1217.
Д/З . Розв'язати вправи  1193, 1199,1204, 1215.




28.04.2020

Тема уроку. Знаходження  числа за його відсотком


Відео до уроку



Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати  такі вправи: 1188, 1194, 1197, 1209.

Д/З . Розв'язати вправи  1199, 1210, опрацювати параграф 33 п.2 .




27.04.2020

Тема уроку. Розв'язування вправ

Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати  такі вправи: 1148, 1152, 1154, 1162,1165.
Д/З . Розв'язати вправи  1158, 1164,1166.


23.04.2020

Доброго дня.

Тема уроку. ВІДСОТОК. ЗНАХОДЖЕННЯ ВІДСОТКА ВІД ЧИСЛА

Відео до уроку



Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати  такі вправи:  1179,1180,1182, усно вправи 1171-1174.

Д/З . Розв'язати вправи  1176, 1178, 1181,  опрацювати параграф 33


22.04.2020

Доброго дня.  У чистому зошиті записати у першому рядку дату, а другому і третьому тему контрольної (без слова тема)


Контрольна робота з теми «Арифметичні дії з  десятковими дробами»
  Варіант 1
1.      Обчисліть: (5,6 ∙ 0,37 + 4,19):0,01
2.      Округліть число 175,406:
а) до сотих;    б) до одиниць;    в) до сотень.
3.       Обчисліть площу і периметр прямокутної ділянки, сторони якої дорівнюють 7,14 м і 12,3 м. Результат округліть до десятих.
4.       Розв’яжіть рівняння:
      10х + 13,47=28,5
5.       За перший день туристи пройшли 0,5 всього шляху, за другий – 0,3 всього шляху, а за третій – частину шляху, що залишилася. Яку відстань подолали туристи за три дні, якщо за третій день вони пройшли 16 км?

Варіант 2
1.      Обчисліть: (165,48 - 18,3 ∙ 0,54):0,1
2.      Округліть число 437,047:
а) до сотих;    б) до одиниць;    в) до десятих.
3.       Обчисліть площу і периметр прямокутної ділянки, сторони якої дорівнюють 8,23 м і 10,4 м. Результат округліть до десятих.
4.       Розв’яжіть рівняння:
86,05 - 100х = 39,7
5.       Картоплею засаджено  0,5 усього городу, буряком – 0,3 усього городу, а морквою – решту городу. Яка площа городу, якщо морква займає 6 а?
Д/З. повторити розділ 6 


21.04.2020

Тема уроку. Розв'язування вправ

Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати  такі вправи: 1056, 1049, 1100(2), 1111.
Д/З . Розв'язати вправи  1046(3), повторити розділ 6 (готуємося до контрольної роботи)



16.04.2020

Тема уроку. Розв'язування вправ. Самостійна робота


Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати  такі вправи: 1136.


Самостійна робота

Округлення десяткових дробів

1. Округли до десятих 8,527

а) 8,5   б) 8,53   в) 8,6   г) 9

2. Округли до десятків 937,26

а) 930   б) 937,2   в) 937,3   г) 940

3. Округли до сотих 651,303

а) 651,30   б) 651,31   в) 600   г) 700

4. Округли до сотень 7082,361

а) 7000    б) 7100    в) 7082,36   г) 7082,37

5. Округли до одиниць 38,492

а) 39   б) 38   в) 30    г) 40

6. Округли до тисячних 5,6374

а) 5,63   б) 5,637   в) 5,638   г) 5,64

7. Знайди всі цифри, які можна записати замість зірочки, щоб було правильним округлення:  536,*2 ≈ 537

а) 9   б) 0  в) 2  г) 5   д) 3   е) 7

8.  Знайди всі цифри, які можна записати замість зірочки, щоб було правильним округлення: 3,46*7 ≈ 3,46

а) 8    б) 6   в) 0   г) 1   д) 5    е) 4

9. Перетвори в дециметри і результат округли до одиниць: 328 см.

а) 3 дм    б) 4 дм    в) 32 дм      г) 33 дм

10. Перетвори в метри і результат округли до десятих: 4513 см.

а) 451,3 м    б) 45,2 м   в) 45,1 м     г) 4,5 м

11. Перетвори в кілометри і результат округли до сотих: 476078 м.

а) 476,07 км   б) 476,08 км    в) 4000 км    г) 5000 км

12. Перетвори в тонни і результат округли до сотих: 82746 кг.

а) 827,46 т   б) 800 т     в) 82,74 т     г) 82,75 т 


Д/З . Розв'язати вправи  1137, 1143.


15.04.2020

Тема уроку. Розв'язування вправ

Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати  такі вправи: 1124, 1126, 1128, 1142.

Д/З . Розв'язати вправи  1125, 1127. повторити одиниці довжини та маси.


14.04.2020

Тема уроку. Арифметичні дії з десятковими дробами
Відео урок
https://youtu.be/SdIATWUxu1Q

Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати  такі вправи: 1138, 1140.

Д/З . Розв'язати вправи  1139, 1144.



13.04.2020

Тема уроку. Розв'язування вправ

Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати  такі вправи: 1132, 1134.

Д/З . Розв'язати вправи  1130, 1133, 1135.




09.04.2020

Тема уроку. Округлення натуральних чисел та десяткових дробів

Відео урок

Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати  такі вправи: 1117, 1119,1122, 1129.

Д/з 1118, 1121, 1123, опрацювати параграф 31

Розв'язання сфотографувати і вислати на пошту semenlyudmila@gmail.com або вайбер.








16.03.2020

Відео уроки
1. Множення десяткових дробів
https://www.youtube.com/watch?v=LycXUoWNU9c


17.03.2020

Доброго дня. Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати  такі вправи: 1010(4-9), 1016(4-9), 1032(4,5,6), 1037(2).Розв'язання сфотографувати і вислати на пошту semenlyudmila@gmail.com або вайбер.

18.03.2020

Доброго дня. 

1. Відео урок.
Тема.  Окремі випадки множення десяткових дробів
https://www.youtube.com/watch?v=wKgvol9jH9Y

2. Опрацювати в підручнику параграф 29, п.3-4, с.191-192

Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати  такі вправи: 1024, 1026, 1028, 1042(1),1044(1). Розв'язання сфотографувати і вислати на пошту semenlyudmila@gmail.com або вайбер.

19.03.2020
Доброго дня.
Тема уроку. Розв'язування вправ. Самостійна робота
Розв'язати вправи 1047, 1050
Самостійна робота
Варіанти як сидимо за партами, 1-й від вікна.

Всеосвіта › Перейти на сторінку документа

30.03.2020

Доброго дня. 

1. Відео урок.
Тема. Ділення десяткового дробу на натуральне число
https://www.youtube.com/watch?v=uuwT1hEvFyE&t=10s            

2. Опрацювати в підручнику параграф 30, п.1, с.197

Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати  такі вправи: 1063(4-9), 1064, 1067, 1078(1,2). Розв'язання сфотографувати і вислати на пошту semenlyudmila@gmail.com або вайбер.


31.03.2020

Доброго дня. 

Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати  такі вправи: 1065, 1068, 1079(2,3), 1078(3). Розв'язання сфотографувати і вислати на пошту semenlyudmila@gmail.com або вайбер.


01.04.2020

Доброго дня. 

1. Відео урок.
Тема. Ділення десяткового дробу на десятковий дріб

2. Опрацювати в підручнику параграф 30, п.2,3,4, с.198-200

Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати  такі вправи: 1072,1080, 1081(1,3,5,6), 1083, 1084. Розв'язання сфотографувати і вислати на пошту semenlyudmila@gmail.com або  вайбер


02.04.2020

Доброго дня. 

Прошу записати в робочому зошиті число та класна робота і виконати  такі вправи: 1076, 1077, 1086, 1086, 1088(3,4), 1098(1),1099(1). Розв'язання сфотографувати і вислати на пошту semenlyudmila@gmail.com або  вайбер


06.04.2020
Доброго дня.
Тема уроку. Розв'язування вправ. Самостійна робота
Розв'язати вправи  1090.
Д/з  1103
Самостійна робота
Варіанти як сидимо за партами, 1-й від вікна.

Варіант 1
1. Знайдіть значення виразу:
а) 0,63 : 0,21 + 0,8 · 12,5; б) (1,2 · 7,4 + 2,8) : 0,2.
2. Обчисліть:
а) 28,8 : 1,8; б) 8,1 : 2,25; в) 4,928 : 0,16;
г) 0,22274 : 0,43; д) 28,5 : 10; е) 4 : 0,001.
3. Розв’язати рівняння:
а) у · 4,9 = 2,92; б) (0,4х – 27,5) · 0,25 = 2,745.
4. За 7,2 кг цукерок заплатили 90,72 грн. Скільки треба заплатити за 4,5 кг таких цукерок?

Варіант 2
1. Знайдіть значення виразу:
а) 0,96 : 0,16 + 0,04 · 2,5; б) (7,4 · 2,8 – 7,4 · 1,9) : 0,4.
2. Обчисліть:
а) 45,6 : 2,4; б) 60 : 1,25; в) 7,488 : 3,12;
г) 6,1244 : 0,061; д) 35,6 : 100; е) 54 : 0,1.
3. Розв’язати рівняння:
а) 9,2 · у = 3,68; б) (0,8х + 1,94) · 0,2 = 1,928
4. За 3,6 кг цукерок заплатили 45,36 грн. Скільки треба заплатити за 6,5 кг таких цукерок?

07.04.2020
Доброго дня.
Тема уроку. Розв'язування вправ
Розв'язати вправи  1102, 1104,1106. Повторити параграфи 28, 29,30 (готуємося до контрольної роботи)
Розв'язання сфотографувати і вислати 


08.04.2020

Доброго дня.  У чистому зошиті записати у першому рядку дату, а другому і третьому тему контрольної (без слова тема)

Контрольна робота
Тема:  Множення та ділення десяткових дробів.

І варіант
Початковий та середній рівні
1.     Скільки цифр після коми в добутку чисел 8,3471 і 0,328?
А) вісім
Б) пять
В) сім
Г) чотири
2.     Виконайте множення 78,3· 100.
А) 0,783
Б) 7830
В) 783
Г) 7,83
3.     Знайдіть значення частки 14,9:0,001.
А) 0,149
Б) 149
В) 0,0149
Г) 14900
4.     Знайди число, якщо його 0,8  становить 40.
А) 32
Б) 50
В) 5
Г) 320
5.     Розв’яжіть рівняння  у:0,2=50.
А) 0,5
Б) 10
В) 0,1
Г) 25
6.     Обчисліть значення виразу 1,6 – 0,24:0,8.
А) 1,3
Б) 1,4
В) 1,56
Г) 1,9
Достатній рівень
7.     Обчисліть значення виразу (х – 38,7)·8,8+4:у, якщо х=41, у=0,8.
8.     Розв’яжіть рівняння  362,9:(6,4х+2,2)=95,5.
Високий рівень
9.     Катер проплив 63,35 км за течією і 41,75 км проти течії річки. Скільки часу рухався катер, якщо його власна швидкість дорівнює 34,8 км/год, а швидкість течії річки 1,4 км/год?


ІІ варіант
Початковий та середній рівні
1.     Скільки цифр після коми в добутку  чисел 5,1176 і 0,79?
А вісім
Б) шість
В) пять
Г) десять
2.     Виконайте множення 6,71·100.
А) 0,671
Б) 671
В) 67,1
Г) 0,0671
3.     Знайдіть значення частки 3:0,01.
А) 300
Б) 30
В) 0,3
Г) 0,03
4.     Знайда число, якщо його 0,5 становить 80.
А) 500
Б) 11,25
В) 5
Г) 160
5.     Розв’яжіть рівняння у: 0,7=56.
А) 8,1
Б) 0,8
В) 81
Г) 80
6.     Обчисліть значення виразу 15,4:77 – 0,037.
А) 0,237
Б) 0,163
В) 0,083
Г) 0,035
Достатній рівень
7.     Обчисліть значення виразу (21 – х)·6,6+у:0,6, якщо х=18,3; у=3.
8.     Розв’яжіть рівняння  297,43:(12,7х – 1,45)=60,7.
Високий рівень
https://docs.google.com/document/d/1FrDPeX1864FsQ1kQ_BAS7MN4zkgzvMtT9VhK7u3vAPQ/edit?usp=sharing
9.     Моторний човен пройшов 42,75 км за течією і 23,1 км проти течії річки. Скільки часу рухався човен, якщо його власна швидкість дорівнює 32,5 км/год, а швидкість течії річки 1,7 км/год?